Çocukluğa dönmek, eski bir dönemde yaşamak...
İkisine dönmeyi de hiç istemedim ve isteyeceğimi sanmıyorum. Bir kadın olarak başka bir dönemde yaşama isteği zaten epey anlamsız. Hele ki kontrolsüz ve bağımlı çocukluk yıllarına dönmek bir o kadar sıkıcı. Her iki istek de geçmişin hatıralarından seçerek ayırdıklarımızın unutkanlık kisvesinde puslanmasından ibaret. Sadece yanılsama.
Eğer evimde dilediğimiz izleyeceğim bir teknoloji olmasaydı bu kadar mutlu olabilir miydim? Bu güne kadar çekilmiş onca güzel filmi izlememiş olmak ne büyük kayıp! Yazılmış onlarca iyi kitap hala ulaşabileceğim uzaklıkta. Her şey yakın, uzaklığına rağmen bilinmeye, geçmişten daha yakın.
Eskiden savaşlar yok muydu, zulüm, adaletsizlik, fakirlik? Bunlar sadece şimdi mi yaşanıyor?
Her kafanın ayrı bakış açısı olmasını şiddetle kutsuyorum
Fotoğraf alıntıdır: https://deskgram.org/explore/tags/ParisteGeceYarisi
İkisine dönmeyi de hiç istemedim ve isteyeceğimi sanmıyorum. Bir kadın olarak başka bir dönemde yaşama isteği zaten epey anlamsız. Hele ki kontrolsüz ve bağımlı çocukluk yıllarına dönmek bir o kadar sıkıcı. Her iki istek de geçmişin hatıralarından seçerek ayırdıklarımızın unutkanlık kisvesinde puslanmasından ibaret. Sadece yanılsama.
Eğer evimde dilediğimiz izleyeceğim bir teknoloji olmasaydı bu kadar mutlu olabilir miydim? Bu güne kadar çekilmiş onca güzel filmi izlememiş olmak ne büyük kayıp! Yazılmış onlarca iyi kitap hala ulaşabileceğim uzaklıkta. Her şey yakın, uzaklığına rağmen bilinmeye, geçmişten daha yakın.
Eskiden savaşlar yok muydu, zulüm, adaletsizlik, fakirlik? Bunlar sadece şimdi mi yaşanıyor?
Her kafanın ayrı bakış açısı olmasını şiddetle kutsuyorum
Fotoğraf alıntıdır: https://deskgram.org/explore/tags/ParisteGeceYarisi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder