Başka Bir Dönemde Yaşamak

   Çocukluğa dönmek, eski bir dönemde yaşamak...

   İkisine dönmeyi de hiç istemedim ve isteyeceğimi sanmıyorum. Bir kadın olarak başka bir dönemde yaşama isteği zaten epey anlamsız. Hele ki kontrolsüz ve bağımlı çocukluk yıllarına dönmek bir o kadar sıkıcı. Her iki istek de geçmişin  hatıralarından seçerek ayırdıklarımızın unutkanlık kisvesinde puslanmasından ibaret. Sadece yanılsama.

   Eğer evimde dilediğimiz izleyeceğim bir teknoloji olmasaydı bu kadar mutlu olabilir miydim? Bu güne kadar çekilmiş onca güzel filmi izlememiş olmak ne büyük kayıp! Yazılmış onlarca iyi kitap hala ulaşabileceğim uzaklıkta. Her şey yakın, uzaklığına rağmen bilinmeye, geçmişten daha yakın.

   Eskiden savaşlar yok muydu, zulüm, adaletsizlik, fakirlik? Bunlar sadece şimdi mi yaşanıyor?

   Her kafanın ayrı bakış açısı olmasını şiddetle kutsuyorum


Fotoğraf alıntıdır: https://deskgram.org/explore/tags/ParisteGeceYarisi

Hey Koca Artçı!

Motor, motosiklet, motorsikletlerimiz... Hayır, ben bir motosiklet sürücüsü değilim. Artçıyım sadece. Motosikletin üstündeki artık, kılçı...