Yazmanın
üzerinden epey vakit geçti. Bir şeyleri unutmuş gibi hissediyorum bu yüzden.
Yazmak için yazmak fikrinden hareketle, eskisi gibi her gün yazarsam yazma
isteğinin de çağlayacağını düşünmeye başladım.
Aslında
bir karar daha aldım. Kısa cümlelerle yazmaya çalışmak. İlk paragrafta olduğu
gibi cümleyi bulandırmadan yazmak. En azından deneyebilirim.
Olduğu
gibi her şeyi yazmak istememden bu yana beş yıl geçmiş. Daha doğrusu buraya
yazmaya başlamam üzerinden bunca zaman geçmiş. Hiç anlamadım doğrusu.
Bazı
dönemler kabuslar görürüm. Uzun zamandır sabahın bir köründe uyandıran kabuslar
olmamıştı. Bahar, bir türlü ısınamayan ve kapalı havaların yorgunluğundan
olabilir. Moralimin bozuk olması da olabilir neden. Bu kabusları gördüğümde
diğer günlerimden net bir fark bulamıyorum.
Yazmanın
başlangıcı kısa olsun. Nasılsa türlü çeşitli şikayetler edeceğim. Kısa
cümlelerim ve kafam!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder