Dingin Bir Kafa

Bu aralar pek bir dinginim. Bu yüzden varoluşum üzerine kafa yorduğum söylenemez. Günün bazen 8 bazen 10 saatini uykuya ayırıyorum. Demek ki beni uyanık tutan büyük bir amaç taşımıyorum. Bu da beni dinginlik mi yoksa başı boşluk mu sorusuna itiyor. İtmesin!

Şu an kafamı bulandıracak halde değilim, evet bulandırmayacağım. Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmeyeyim gece gece. O halde şu güzel hallerimin tadını çıkarayım. Nasılsa yazdıracak düşünceler kendiliğinden gelecek; isteyip istemediğimi bana sormak zahmetinde bulunmayarak!

İyi geceler dileklerimle sevgili Kafa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hey Koca Artçı!

Motor, motosiklet, motorsikletlerimiz... Hayır, ben bir motosiklet sürücüsü değilim. Artçıyım sadece. Motosikletin üstündeki artık, kılçı...