Tiyatro Festivali var dediler. Eh biz de bir Burak Sergen izlemesek mi dedik? Hani geçen yıl Çingene Boksör'ü izlemiştik, sevmiş, beğenmiş, oyun sonrası huşu içinde evimize dönmüştük.
Bu neymiş abicim, bu neymiş? Ara verse de gitsek dedim. Açtım telefonumu, oyunun kaç perde olduğunu anlamaya çalıştım. Anlayamadım. Oyunculara saygısızlık etmeyelim gibi bir sürü şeyler düşündüm. Baktım olacak gibi değil.
Eskiden, okumaktan sıkıldığım kitaplar için kendimi sıkardım. Bitireyim diye uğraşırdım. Sonra baktım ki benim vaktim az okunmayı bekleyen kitaplaraysa bir ömür yetmeyecek. Zaten ben bu kitabı hayattan keyif almak, anlamak ya da ruhuma, kafama bir katkı için okumuyor muyum? O sırada keyif vermeyenin, sonrasında bana ne faydası olacak? Kapat gitsin, bırak yarım kalsın, çık o oyundan, koy çayını, uzat bacaklarını oh! Bir keyif bir keyif.
Oysa Erdal Beşikçioğlu'nun Quills oyunu özel tiyatrolarla ilgili genel fikrimi değiştirmek üzereydi. Ne güzel oyundu yarabbim. Burak Sergen'in de bir suçu yok elbet ama azıcık seçici olsaydı benim de param boşa gitmemiş olacaktı. Bir sonraki oyununa gitmek için can atıyor olacaktım ki bir süre daha özel bir tiyatro izlemek istemiyorum.
Hey gidi İstanbul'un Şehir ve Devlet Tiyatroları... on beş yıl önceki hallerinize bu kafadan selam olsun!
Bu neymiş abicim, bu neymiş? Ara verse de gitsek dedim. Açtım telefonumu, oyunun kaç perde olduğunu anlamaya çalıştım. Anlayamadım. Oyunculara saygısızlık etmeyelim gibi bir sürü şeyler düşündüm. Baktım olacak gibi değil.
Eskiden, okumaktan sıkıldığım kitaplar için kendimi sıkardım. Bitireyim diye uğraşırdım. Sonra baktım ki benim vaktim az okunmayı bekleyen kitaplaraysa bir ömür yetmeyecek. Zaten ben bu kitabı hayattan keyif almak, anlamak ya da ruhuma, kafama bir katkı için okumuyor muyum? O sırada keyif vermeyenin, sonrasında bana ne faydası olacak? Kapat gitsin, bırak yarım kalsın, çık o oyundan, koy çayını, uzat bacaklarını oh! Bir keyif bir keyif.
Oysa Erdal Beşikçioğlu'nun Quills oyunu özel tiyatrolarla ilgili genel fikrimi değiştirmek üzereydi. Ne güzel oyundu yarabbim. Burak Sergen'in de bir suçu yok elbet ama azıcık seçici olsaydı benim de param boşa gitmemiş olacaktı. Bir sonraki oyununa gitmek için can atıyor olacaktım ki bir süre daha özel bir tiyatro izlemek istemiyorum.
Hey gidi İstanbul'un Şehir ve Devlet Tiyatroları... on beş yıl önceki hallerinize bu kafadan selam olsun!


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder