Heves!

  Yoğun ve güzel bir hafta sonu geçirdim. Bu arada her gün yazma eylemime ara vermiş oldum. Bu benim için iyi bir şey değil.

Her yerde 21 gün tekrarı ile ilgili bir şeyler duyuyorum. 21 gün devam ettirildiğinde eylemlerimiz alışkanlık olurmuş. Alışkanlıklarımızı bırakmak için de geçerli olabilir. Belki ben de yazmak ve çizmek için böyle bir döngüde buluveririm kendimi. Amin.

Aslında yeni bir konu buldum bugün için. Dün akşam izlediğimiz Sunay Akın gösterisi. Gösteri doğru bir tabir midir bilmiyorum. Dün gittik izledik. Beş-altı ay kadar önce "İki Kitap Bir Heves"i izlemiştik, dün akşam da "Görçek" izledik.



İyiydi, hoştu evet güzeldi, ama iki farklı isim ve afiş ile lanse edilen bu gösteri aynı içerikteydi. Bazı şeyler eklenmiş bazıları çıkarılmıştı. Gündem ve lafın lafı açması sonucu farklı konulara sahipti sahip olmasına da genel konu tamamen aynıydı. Ben neden izlediğim şeyi tekrar izledim? Sunay Akın'ı, algısını, bilgisini severim ama oldu mu şimdi abicim? Başka bir gösterisine gitmek akıllıca olmayacak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hey Koca Artçı!

Motor, motosiklet, motorsikletlerimiz... Hayır, ben bir motosiklet sürücüsü değilim. Artçıyım sadece. Motosikletin üstündeki artık, kılçı...